اولین اپیزود از پادکست من 99/3/3 ساعت 3:33 صبح منتشر میشه.
البته فایل ها در آپلود سنترها و پلتفرم هایی که قابلیت انتشار در آینده داشته باشه مثل:تلگرام ،آپارات،وبلاگ برای زمان مطرح شده تنظیم شده و بقیه پلتفرم ها که از قابلیت "ارسال در آینده" رو ندارن در همان روز اما با کمی تاخیر منتشر خواهد شد.
اولین اپیزود پادکست رو سعی کردم در قالب طنز ایجاد کنم. این اپیزود در قالب 7 فایل وُیس و 8 فایل موزیک هستش و مجموع زمان این پادکست 18 دقیقه و 33 ثانیه می باشد.
همونطور که مطرح شد؛این اولین اپیزود از پادکست می باشد و طبیعیه که دارای ایراد فنی زیادی باشه.
اما مهم و هدف ایجاد "یک لبخند کوچک" هستش که امیدوارم حاصل بشه و به طور کل از این اپیزود رضایت داشته باشید.
از افکت خاصی استفاده نشده،اما برای تقلیل زمان پادکست سعی کردم برای وُیس ها از اسپید رِیت استفاده کنم که هم فضای فان و طنزی ایجاد کنه هم اینکه زمان کاهش پیدا کنه.
خودم وُیس 4 رو دوست داشتم Jحالا نه اینکه چون من دوست داشتم پس الزاماً فقط اون خوبه...برای همشون وقت گذاشتم و سعی کردم همشون خوب باشن.
سایت ها و پلتفرم هایی که پادکست رو منتشر میکنم رو در ادامه معرفی میکنم.

  1. کانال تلگرام
  2. وبلاگ
  3. شنوتو
  4. آپارات
  5. نماشا
  6. اینستاگرام
  7. توییتر
  8. فیسبوک
  9. یوتوب

فایل ها در فرمت های 320 – 128 – wave – Ogg – wmv ایجاد شده ... اما به علت بالا بودن حجم فقط فرمت 320 (40مگ) – 128 (16مگ) و فایل Ogg با quality 5 و همچنین فایل wmv با حجم (21مگ) Upload & Release خواهد شد.

انتقاد وارد نیست ؛ چون خودم از ایرادات پادکست آگاهم ... اما اگر نظر و پیشنهادی داشتید ؛ با کمال میل پذیرا هستم.(البته باید عرض کنم برای ارائه نظر و پیشنهاد ، دعوت میکنم کامل پادکست رو گوش کنید ، بعد نظر بدید و پیشنهاد بدید. نه اینکه یه تیکه گوش کنید بعد بخواید نظر بدید! با تشکر)
امیدوارم که دوست داشته باشید ... ولی اگرم دوست نداشتید امیدوارم به بزرگواری خودتون ببخشید و پیشاپیش از اینکه وقت گذاشتید بسیار سپاسگزارم.